Cena za zodpovednú kampaň
Za výnimočné komunikačné aktivity
Cena za zodpovednú kampaň je zameraná na externé a interné firemné kampane, ktoré otvárajú pálčivé témy rezonujúce v spoločnosti. Ide o kampane, ktoré sú zamerané na posilňovanie sociálnej či environmentálnej zodpovednosti zamestnanectva, zákazníctva či širokej verejnosti. Hľadáme prioritne komunikáciu, ktorá reaguje na polarizáciu spoločnosti, krízu dôvery a rozpad spoločenskej súdržnosti a snaží sa spájať ľudí naprieč rôznymi názorovými bublinami. Nominovať je však možné akúkoľvek kampaň, ktorej cieľom je motivovať ľudí k takému konaniu, ktoré je v súlade s hodnotami udržateľnosti, rešpektu a spolupatričnosti. Nezávislá komisia v tejto kategórii hodnotí:
- aktuálnosť- reakcia na aktuálny problém rezonujúci spoločnosťou;
- reálne výsledky, dopad na cieľovú skupinu, prípadne celospoločenský dopad – kampaň vyvoláva v spoločnosti akciu;
- inšpiratívnosť;
- prepojenie s hodnotovým nastavením firmy.
Oceňujeme projekty s inovatívnym potenciálom, merateľnými cieľmi a dosiahnutými výsledkami, prepojenie projektu s činnosťou firmy a jej celkovou stratégiou, dlhodobú udržateľnosť projektu a do akej miery firma do projektu zapája svojich partnerov (zamestnanectvo, občiansku spoločnosť, verejnú správu, zákazníkov a zákazníčky, dodávateľov a akcionárov).
Podľa platných pravidiel súťaže budú akceptované len nominácie prostredníctvom online formulára (dole nižšie).