21. 11. 2024

Hľadáme lektora alebo lektorku vzdelávacieho centra Budúcnosť INAK vo Zvolene na plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Budúcnosť INAK je trojročný rozvojový mimoškolský program pre deti vo veku od 11–15 rokov. Vytvárame v ňom inovatívne centrá tzv. kluby, v ktorých rozvíjame u detí  na druhom stupni ZŠ podnikavosť, mäkké a digitálne zručnosti. Deti v programe podporujeme, aby sa učili pracovať v tíme, ovládali digitálne technológie a boli schopné využívať svoje nápady tak, aby prinášali riešenia pre ostatných. Veríme, že aj žiak či žiačka základnej školy, môže pretaviť svoje zručnosti do konkrétneho riešenia problému v komunite a stať sa tvorcom zmeny vo svojom okolí. Budúcnosť INAK rozvíja kritické myslenie, schopnosť riešiť problémy, vytrvalosť, spoluprácu aj tvorivosť. Pozícia lektora/lektorky centra zahŕňa predovšetkým prácu s mládežou vo veku 11-15 rokov v neformálnom vzdelávaní. Lektor alebo lektorka bude počas poobedňajších klubov (pondelokpiatok, 13:00 – 16:00) deťom odovzdávať vzdelávací obsah zameraný na tri hlavné oblasti: mäkké zručnosti, digitálne zručnosti a podnikavosť.

Hlavné úlohy:

  • Realizácia vzdelávacieho obsahu formou neformálneho vzdelávania 
  • Príprava a plánovanie vzdelávacieho obsahu podľa vytvoreného kurikula pre oblasť digitálnych, mäkkých zručností a podnikavosti 
  • Vytváranie partnerstiev a príležitostí na rozvoj programu v meste Zvolen 
  • Spolupráca s mestom, so školami, firemnými partnermi a univerzitami 
  • Starostlivosť o fungovanie a manažovanie centra 
  • Komunikácia s rodičmi a účastníkmi programu 
  • Účasť na vzdelávaní a mentoringu poskytovaného Nadáciou Pontis 
  • Vedenie vysokoškolských študentov, ktorí praxujú v centre 
  • Prezentovanie programu na rôznych podujatiach v meste Zvolen a okolí, spolupráca s lokálnymi médiami, s PR manažérom programu 

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.2.2025

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Pedagogika, psychológia alebo iné humanitné odbory

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

Min. 1 rok prax v neformálnom alebo formálnom vzdelávaní

Osobnostné predpoklady a zručnosti

❖ Flexibilita/adaptabilita: schopnosť reagovať na náladu v skupine a prispôsobiť obsah podľa nej. Vedieť reagovať na zmeny rýchlym a pohotovým spôsobom a zvládnuť neočakávané situácie bez značnej frustrácie.

❖ Komunikačné schopnosti: schopnosť pozitívnej interakcie so všetkými študentmi, bez rozdielu ich výkonu či odlišností. Vedieť adaptovať obsah vzdelávania na rôzne spôsoby učenia, motivovať, budovať vzťahy pomocou empatie a spätnej väzby.

❖ Odhodlanie/iniciatíva: schopnosť prekonávať prekážky, odhodlanie vzdorovať problémom. Túžba meniť veci vo svojom okolí/robote, škole, prinášať zmenu a nové prístupy.

❖ Time management: schopnosť rozdeliť potrebný čas tak aby bol naplnený cieľ. Vedieť prioritizovať pri príprave na klub, manažovať viac úloh naraz a delegovať úlohy.

❖ Empatia: Vedieť sa vcítiť do detí, vhodne a citlivo reagovať či pred skupinou alebo pri osobnom rozhovore, vedieť identifikovať, hodnotiť a kontrolovať svoje vlastné emócie, emócie druhých aj skupiny.

❖ Poznatky o nástrojoch ako facilitácia a reflexia a koučing sú výhodou.

Druh pracovného pomeru

100 % úväzok na TPP

Ideálny termín nástupu

Február 2025

Mzdové podmienky (brutto)

1 500 EUR/mesiac, trvalý pracovný pomer (100% úväzok, prípadne živnosť)

Informácie o výberovom konaní

Na túto pozíciu sa prihlasujte podľa pokynov na portáli profesia.sk na tomto linku.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.