Online diskusia: Keď sa neziskovky spoja s influencermi
Pre občianske organizácie je niekedy veľmi ťažké zviditeľniť svoju prácu a dostať sa do povedomia verejnosti. Často im chýbajú potrebné zdroje, kapacity či know-how na veľkú marketingovú kampaň. Napriek tomu projekty, ktoré robia, menia Slovensko na lepšiu krajinu a bola by škoda, ak by sa o nich nevedelo a nehovorilo. Mnohé organizácie sa preto snažia spojiť so známymi tvárami z obrazoviek či sociálnych sietí, aby im pomohli. Ak sa aj vaša organizácia borí s otázkou, akým spôsobom osloviť známeho influencera alebo influencerku a čo čakať od vzájomnej spolupráce, sledujte našu online diskusiu.
Dátum a čas diskusie:
21. október 13:30 – 15:00
Miesto:
ZOOM (link na registráciu nájdete nižšie)
Podujatím vás prevedie známy moderátor Roman Juraško, ktorého môžete poznať napríklad z Telerána či iných programov TV Markíza ako napríklad Cestoviny, Zo zákulisia Markízy alebo SuperStar.
Hosťami našej diskusie budú:
Daniel Feranec (influencer Čoje)
Daniel sa preslávil ako influencer a foodbloger Čoje, ktorý sa od roku 2015 na Instagrame a Facebooku venuje bratislavskej, ale i slovenskej gastro scéne. Od roku 2020 stojí tiež za podcastom Podgast. Čoje najprv vystupoval anonymne, no neskôr ukázal aj svoju tvár a prezradil, že sa pohybuje vo svete marketingu. Pôsobil v reklamných agentúrach Jandl či Socialists. V minulosti podporil ako známa osobnosť mnohé dobré projekty. Okrem #GivingTuesday sa zapojil do kampane združenia Mareena s názvom Cudzincov máme plné zuby, upozorňuje aj na aktivity občianskeho združenia Bystriny a mnohých iných.
Frederika Halászová (Seesame, Človek v ohrození)
Isto si pamätáte na originálnu kampaň Človeka v ohrození Daruj kozu. Išlo o vianočnú kampaň, počas ktorej oslovila koza Božka viac ako 20 osobností, vyspovedal ju rozhlasový moderátor a dostala sa na návštevu dokonca aj do prezidentského paláca. Práve o tejto kampani a zapojených osobnostiach nám viac prezradí komunikačná špecialistka Frederika, ktorá aktuálne pracuje ako senior manažérka v Social Impact tíme v PR agentúre Seesame. Frederika predtým viedla komunikáciu a fundraising v neziskovej organizácii Človek v ohrození, no pôsobila aj ako novinárka v týždenníku .týždeň či tútorka a konzultantka.
Zuzana Schaleková (Nadácia Pontis)
Zuzana je senior PR manažérka Nadácie Pontis. Na podujatí vám porozpráva o tom, ako vznikala minuloročná kampaň na #GivingTuesday, ako sa nám podarilo dať dokopy 22 influencerov, herečiek a komikov a aké prekážky, či už išlo o obmedzené kapacity, budget alebo čas, sme pri realizácii kampane prekonali.
Diskusiu budete môcť sledovať prostredníctvom platformy ZOOM a prihlásiť sa na ňu môžete zdarma na linku nižšie.
Registrovaní účastníci dostanú pozvánku do kalendára a pripomienku pred začiatkom podujatia.
Otázky pre našich hostí bude možné klásť cez tlačidlo Q&A v ZOOM-e (aj anonymne).