„Zopakujme #GivingTuesday aj o rok,“ odkazujú Disig-u jej zamestnanci
#GivingTuesday oslávili aj vo firme Disig, pôsobiacej v oblasti informačných technológií. Podporili dobrú vec a zistili, čo majú radi ich zamestnanci.
Vo firme Disig sa počas minuloročného #GivingTuesday zamerali na charitatívny projekt Dobrý obchod. Rozhodli sa ho podporiť nielen finančne, ale aj propagáciou jeho aktivít a produktov medzi zamestnancami aj klientmi. Dobrý obchod dáva priestor slovenským neziskovým organizáciám na predaj najmä ručne vyrobených predmetov. Firma Disig najskôr nakúpila produkty Dobrého obchodu, čím prispela neziskovým organizáciám na ich projekty zverejnené na darcovskom portáli Dobrakrajina.sk. Klientov svojho zákazníckeho centra počas dňa #GivingTuesday obdarovali nakúpenými drobnosťami z Dobrého obchodu a informovali ich o tomto projekte.
U zamestnancov zožal #GivingTuesday jednoznačný úspech
Pre zamestnancov bol tiež pripravený interný obchodík s predmetmi Dobrého obchodu, kde si tieto veci mohli kúpiť. Týmto spôsobom sa takisto zamestnanci dozvedeli viac o Dobrom obchode, jeho misii a možnostiach, ako ho podporiť a tým pomôcť konkrétnym neziskovým organizáciám. „Zamestnancov sme zapojili tým, že sme im dali príležitosť podporiť organizácie zapojené do Dobrej krajiny na Sashe.sk. Boli veľmi milí, ochotní, samotný deň GivingTuesday u nás mal veľmi veľký úspech,“ hodnotí Monika Imrichová, špecialistka pre marketing a PR v Disig. „Zamestnanci vyjadrili želanie, aby sme si tento výnimočný deň zopakovali aj na budúci rok.“
Buďte inšpiráciou pre svojich známych
Venovať priestor neziskovej organizácii a šíriť povedomie o jej aktivitách je jednou z možností, ako ju podporiť. Môžete tak urobiť ako firma Disig – osobne medzi…