Zaujímate sa o design thinking? Nenechajte si ujsť tento tréning!
Pozývame vás na workshop, na ktorom sa naučíte, ako pri hľadaní správneho riešenia minimalizovať zlyhania. Spoznáte aj užitočné nástroje pre dizajnovanie, testovanie a zavádzanie inovatívnych produktov a služieb, ktoré riešia spoločenské problémy.
Kde: Satori Stage, Mickiewiczova 2246/9 811 07 Bratislava
Čo si z tréningu odnesiete?
naučíte sa základné techniky a prístupy design thinkingu a „štíhleho“ testovania nápadov
pochopíte, prečo je dôležitý zákaznícky prieskum a prečo je nevyhnutné zapojiť používateľov do tvorby finálneho riešenia
dozviete sa triky, ako rýchlo a lacno testovať vzniknuté riešenia a upravovať ich “za behu“
Juraj Kováč je zakladateľ iniciatívy Rozbehni sa! a expert na úplne prvú fázu podnikania – otestovanie toho, či bude o nápad záujem a či sa s ním oplatí začať podnikať. Pomôcť niekomu rozbehnúť projekt a naplno uvoľniť jeho tvorivosť ho nabíja energiou. Juraj pomohol otestovať viac ako 200 nápadov a priniesol na Slovensko program Social Impact Award. Je bývalý prezident AIESEC Slovensko a člen Alumni Hall of Fame, laureát ocenenia LEAF Award a Ceny Generácia 3.0.
Vzdelávajte sa v Akadémii sociálnych inovácií
Workshop je tretím zo série siedmich pripravovaných tréningov o sociálnych inováciách v Bratislave v rámci Akadémie sociálnych inovácií. Akadémiu organizuje Nadácia Pontis ako súčasť medzinárodného projektu Social(i)Makers, v spolupráci so 7 krajinami EÚ. Jeho cieľom je povzbudiť záujem o sociálne inovácie a sociálne podnikanie v strednej Európe. Vzdelávať sa môžete prostredníctvom online kurzu či offline tréningov v Bratislave a v Košiciach.
Online kurz
Online kurz vám ponúka jednoduché a interaktívne materiály o tom, ako realizovať sociálne prospešný projekt.
Projekt Social(i)makers je realizovaný v rámci programu Interreg Central Europe, s podporou Európskej únie, prostredníctvom Európskeho fondu regionálneho rozvoja.
Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.