26. 04. 2017 Zodpovedné podnikanie

Zamestnanci a Nadácia Volkswagen Slovakia prispeli na konto Ligy proti rakovine 13 000 eurami

Nadácia Volkswagen Slovakia zdvojnásobila čiastku, ktorou zamestnanci Volkswagen Slovakia podporili verejnú zbierku Deň narcisov 2017.

Zamestnanci Volkswagen Slovakia (VW SK) podporili verejnú zbierku Deň narcisov 2017 sumou 6 265 eur. Nadácia Volkswagen Slovakia podľa prísľubu uvedenú čiastku zdvojnásobila a zároveň zaokrúhlila na 13 000 eur. Celková suma, ktorá putuje na konto Ligy proti rakovine, predstavuje 8 % tohtoročného hrubého výnosu zbierky v hlavnom meste Slovenska.

Dobrovoľníci pripínali narcis- kvet nádeje zamestnancom vo výrobných závodoch v Bratislave, Stupave a Martine. „Inšpirovali nás samotní ľudia. Mnohí by radi prispeli, ale pre prácu na zmeny sa v daný deň k dobrovoľníkom nedostanú. Aj väčšina zamestnancov Volkswagen Slovakia pracuje na zmeny. Zrodil sa tak nápad rozšíriť zbierku z ulíc miest a obcí priamo do areálu najväčšej slovenskej automobilky. Vážime si podporu a pomoc každého jedného zamestnanca a pilotný projekt považujeme za veľmi úspešný,“ uviedla Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.

Náladu spolupatričnosti počas dňa podporili kvetinová výzdoba a sprievodný program v závodoch. Živé sochy a aktívni dobrovoľníci pripli narcisy približne 6 000 zamestnancom. „Spoluprácou s Volkswagen Slovakia získal tradičný Deň narcisov nový rozmer,“ podotkla Eva Siracká, prezidentka Ligy proti rakovine.

Významnou oblasťou podpory Nadácie Volkswagen Slovakia je motivácia k dobrovoľníctvu a angažovanosti zamestnancov VW SK.  Výnimočnú myšlienku Nadácia rozšírila v roku 2017 o podporu vnútropodnikového Dňa narcisov. „Teší nás, že aj vďaka tejto podpore sa Volkswagen Slovakia stal vzorom pre iné spoločnosti. V spolupráci vidíme veľkú budúcnosť,“ uviedol Boris Michalík, správca Nadácie Volkswagen Slovakia. Podľa zástupcov Ligy proti rakovine aj ďalšie spoločnosti nasledovali príklad navýšenia vyzbieranej sumy.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.