06. 07. 2017 Zodpovedné podnikanie

Udržateľné produkty od Tchibo pod jednotným označením

Pri výrobkoch s označením GUT GEMACHT si môžu byť zákazníci istí, že vznikli úplne alebo čiastočne udržateľným spôsobom.

Tchibo na svojej ceste k 100% udržateľnosti zaraďuje do svojho portfólia stále viac produktov s certifikáciami – a to nielen v oblasti kávy, ale tiež bavlny a dreva. Pre spotrebiteľov sa tak na obaloch výrobkov objavujú nové a nové logá, ktorým nemusia hneď na prvý pohľad porozumieť a vedieť ich zaradiť.

Pre lepšiu orientáciu a ľahšie určenie, ktorý produkt je vyrobený zodpovedne, sú od tohto roka všetky udržateľné výrobky od Tchibo označené novým jednotným zeleným logom GUT gemacht. Toto nové, firmou vytvorené logo zastrešuje všetky produkty Tchibo, ktoré boli certifikované nezávislým externým subjektom alebo spĺňajú definované normy. Pri výrobkoch s označením GUT gemacht si môžu byť zákazníci istí, že vznikli úplne alebo čiastočne udržateľným spôsobom, teda ohľaduplne k ľuďom a prírode.

Pod nové zelené logo sa tak zaradila nielen káva, ale aj výrobky z biobavlny, bavlny certifikovanej podľa Global Organic Textile Standard (GOTS), bavlny pochádzajúcej z iniciatívy Cotton made in Africa, koža spracovaná bez použitia chrómu, prírodné vlákna Lenzing Viscose®, Lenzing Modal® alebo Tencel® a tiež zodpovedne vyrobené hračky, výrobky s recyklovaným materiálom, znovu použiteľné výrobky či výrobky využívajúce solárnu energiu.

Viac sa o trvalej udržateľnosti v Tchibo sa dozviete na stránke www.tchibo.com/sk v sekcii Spoločenská zodpovednosť.

 

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.