Thomas Kolster: Nebojte sa komunikovať CSR!
Mr. Goodvertising zavítal v stredu 15. júna 2016 i do Košíc. Ako to vyzeralo na jeho seminári o komunikácii CSR?
„Mali by sme viac hovoriť o spoločensky zodpovedných možnostiach, nielen o spoločenskej zodpovednosti,“ deklaroval Thomas Kolster, dánsky expert na udržateľnú komunikáciu a zakladateľ The Goodvertising Agency a WhereGoodGrows, na seminári v Košiciach. Svojou prednáškou sa snažil nielen zbúrať mýty o udržateľnosti, ale tiež poukázať na to, že firmy, ktoré sú transparentné, čestné a udržateľné majú i lojálnejších zákazníkov a väčší tržný potenciál. Svoje o tom vedia i zástupcovia spoločností T-Systems Slovakia a Východoslovenská energetika Holding, ktoré účastníkom seminára predstavili svoje zodpovedné aktivity. Spoločensky zodpovedné projekty spoločnosti T-Systems predstavili špecialistky na komunikáciu Katarína Trnová a Lívia Gaľová. Stratégiu zodpovedného podnikania v spoločnosti VSE Holding predstavila vedúca úseku komunikácie a hovorkyňa spoločnosti Andrea Danihelová. Účastníci komunikačného seminára mohli o etickom biznise diskutovať i s Michalom Kiššom, výkonným riaditeľom združenia Business Leaders Forum a senior programovým manažérom v Nadácii Pontis.
Ako to na našej akcii vyzeralo? Pozrite si fotogalériu.
Seminár o komunikácii CSR zorganizovali Nadácia Pontis a Business Leaders Forum v spolupráci s agentúrou PRime time. Partnermi podujatia boli spoločnosti T-Systems Slovakia a Východoslovenská energetika Holding. Podujatie podporili ADC Slovakia a grafické štúdio Dve Lamy.