02. 05. 2013 Zodpovedné podnikanie

Telekom spúšťa ďalšiu formu podpory Dobrého anjela

Zákazníci Telekomu si môžu navýšiť faktúru za svoje pevné i mobilné služby o jedno euro, ktoré poputuje chorým.

Už jedno euro mesačne môže pomôcť rodinám s deťmi, ktoré zákerná choroba dostala do finančnej tiesne. Telekom od mája pre svojich zákazníkov zavádza možnosť navýšiť si faktúru za svoje pevné i mobilné služby o jedno euro, ktoré poputuje chorým. Telekom tak robí práve v máji, ktorý je mesiacom Dobrých anjelov. 

S aktiváciou tejto charitatívnej služby získajú zákazníci aj prístup do ich osobného anjelského účtu na www.dobryanjel.sk, kde uvidia meno, príbeh a kontaktné údaje rodiny, ktorej pomohli.

Aj vďaka zákazníkom Telekomu Dobrý anjel pomáha každý mesiac viac ako 2 800 rodinám. Detí a rodín v núdzi je však viac. Považujeme preto za samozrejmé poskytovať naše technológie tam, kde je to potrebné,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Slovak Telekomu Andrej Gargulák. Nová služba dopĺňa už existujúcu službu prispievania cez SMS.

Zdroj: Telekom

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.