Starší v ofsajde
Nadácia Pontis ocenila firmy, ktoré sa správajú zodpovedne k svojim zamestnancom, zákazníkom, okoliu i životnému prostrediu.
Hlavnú cenu pre malé a stredné podniky získalo kníhkupectvo Martinus. Podľa jeho šéfa charakterizuje ich firmu človečina, vášeň pre to, čo robia, a pocit prekvapenia, ktorý dávajú zákazníkom i zamestnancom. Martinus bodoval aj „anjelskými“ centíkmi, ktoré z pultov putujú priamo na Dobrého anjela, či iniciatívou Zelený Martinus, zameranú na šetrenie energie a zdrojov vo firme. Takto napísané pekne jedno vedľa druhého to pôsobí naozaj presvedčivo. A určite sú to v rámci Slovenska ešte stále spoločensky nedocenené firemné postoje. Keď však vojdete do „kamennej“ predajne, vidíte okolo seba predovšetkým veľmi mladý personál. Čo len trochu starší ľudia sú tu – tak ako inde na Slovensku a tak ako iné „okrajové“ skupiny – čoraz neviditeľnejší. Možno aj na tento firemný postoj by sa malo pri podobných cenách prihliadať. A inak – gratulujem.