20. 08. 2015 Zodpovedné podnikanie

SERVICE STAR: V Telekome oceňujú kolegovia kolegov

Ohodnotiť zamestnanca nemusí vždy iba jeho šéf. Za dobrú radu či skvelý prístup sa môžu oceniť i pracovníci navzájom. Telekom je toho jasným dôkazom.

Desať najlepšie hodnotených kolegov dostane ocenenie na kvartálnej báze a na konci roka.

„Odviedol kus kvalitnej práce s osobitým ľudským prístupom, dal mi mimoriadne cennú radu, problém vyriešil nadštandardne rýchlo a spoľahlivo. Poznáte kolegu alebo kolegyňu, o ktorých môžete niečo z toho povedať? Tak ich za to pochváľte. 🙂 Stačí len jeden klik a môžete im dať najavo, že si ich prístup ceníte.“

Týmito slovami začala v júni v Telekome interná kampaň zameraná na oceňovanie výnimočného prozákazníckeho prístupu kolegov. Kolega môže oceniť kolegu bez ohľadu na pozíciu či organizačné zaradenie a udeliť mu lajk v piatich kategóriách: za radu, za rýchle vybavenie, za kvalitnú prácu, za prístup a za spoľahlivosť.

O tom, že kolegovia v Telekome oceňujú prácu druhých svedčí, že do dvoch hodín od spustenia kampane  zahlasovalo 350 kolegov, ktorí  dali 1700 lajkov  850 oceneným. Po šiestich týždňoch to už bolo 34 000 lajkov, čím sa potvrdilo, že ocenenie je dôležité a nemusí ho vždy dávať iba šéf.

 

Zdroj: Telekom

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.