20. 11. 2020 Nadácia Pontis

Séria Pro Bono Workshopov: Ako uspieť v online svete II

Online workshopy z marketingovej oblasti v spolupráci s Digitálnymi anjelmi pokračujú druhou sériou. Rozšírte si svoje poznatky v ďalších 3 témach.

V druhej sérii sa pozrieme na to, ako kreatívne pracovať s fotografiou, budovať značku a písať reklamné texty, ktoré zaujmú cieľovú skupinu. Prihlásiť sa môžete na jednu alebo všetky témy cez jednoduchý formulár nižšie.

Termín: 25. 11. 2020

Program

Workshop 1: Kreatívna práca s fotografiou so Silviou Slafkovskou a Veronikou Málikovou

 10:00 – 11:30

V rámci webináru Kreatívna práca s fotografiou sa vďaka dvojici Silvia Slafkovska a Veronika Máliková dozviete, ako si vytvoriť a kreatívne spracovať fotografie vhodné na uverejnenie na sociálnych sieťach. Silvia Slafkovska je slovenská fotografka s dlhoročnými skúsenosťami, spolupracujúca s viacerými reklamnými agentúrami. Veronika Máliková pracuje v komunikačnej agentúre Divino ako senior online manager a svoje skúsenosti z oblasti social media marketingu využíva u klientov pôsobiacich na slovenskom i českom trhu.

Workshop 2: Branding s Dušanom Plichtom

12:00 – 13:30

Na webinári Branding vystúpi energický Dušan Plichta, zakladateľ a CEO úspešnej slovenskej značky Powerology, ktorý bude s vami zdieľať svoje skúsenosti v rámci budovania si vlastného brandu a ukáže vám spôsoby, ako ich implementovať v rámci tretieho sektora.

Workshop 3: Copywriting so Zuzanou Bodnárovou

13:45 – 15:15

Oblasťou copywritingu vás prevedie Zuzana Bodnárová, ktorá pracuje v marketingovej agentúre Basta digital, kde ako obsahová špecialistka naplno využíva skúsenosti nadobudnuté dlhoročnou prácou v médiách. Vďaka tomuto webináru sa dozviete, ako vytvárať texty na sociálne siete a aký spôsob komunikácie zvoliť pre jednotlivé platformy.

Miesto: ZOOM (na email zadaný pri registrácii vám pošleme link na pripojenie)

Kapacita: neobmedzená

Partner tréningu

 

 

Organizátor aktivity Pro Bono Tréningu

Partner Pro Bono tréningov

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.