Seminár o komunikácii CSR s Thomasom Kolsterom prilákal do Bratislavy vyše 100 ľudí
Pozrite si fotogalériu z podujatia.
Fanúšikovia zodpovednej a inovatívnej reklamy si 14. júna 2016 prišli na svoje. V bratislavskom Impact Hube sa totiž v tento deň uskutočnil odborný seminár na tému zodpovednej komunikácie a goodvertisingu. Podujatie viedol sám „Mr. Goodvertising“ Thomas Kolster, dánsky expert na udržateľnú komunikáciu a zakladateľ spoločností WhereGoodGrows a The Goodvertising Agency.
Ako to na našej akcii vyzeralo? Pozrite si fotogalériu.
Seminár o komunikácii CSR zorganizovali Nadácia Pontis a Business Leaders Forum v spolupráci s agentúrou PRime time. Partnerom podujatia bola spoločnosť Východoslovenská energetika Holding, a.s. Podujatie podporili Impact HUB Bratislava a ADC Slovakia.