11. 04. 2013 Zodpovedné podnikanie

Rok 2013 je aj rokom e-detí

Orange rozbieha novú kampaň zameranú na deti.

Ambasádorom projektu je tanečník Laci Strike.

Orange patrí medzi priekopníkov v oblasti osvety o potrebe chrániť deti pred rizikami používania moderných technológií. Od roku 2006, keď uskutočnil svoju prvú informačno-vzdelávaciu kampaň, pribudlo množstvo nových nástrah, ktoré prichádzali postupne s čoraz intenzívnejším používaním mobilných telefónov, internetu, ale aj televízie.

Aktuálny prieskum odhalil výrazné posuny vo vývoji a intenzite niektorých rizík. A práve na výsledky tohto prieskumu nadväzuje Orange svojou najnovšou iniciatívou v podobe kampane e-deti. Orange ju odštartoval v druhej polovici februára a potrvá celý rok.

Osvetová kampaň je pokračovaním dlhoročných aktivít Orangeu v oblasti ochrany pred rizikami komunikačných technológií a jej súčasťou je okrem iného celoslovenská kampaň v médiách, vzdelávanie pedagógov, žiakov i rodičov, nové učebné materiály či nová webová stránka www.e-deti.sk.

Kampaň má aj nového ambasádora, ktorým je tanečník Laci Strike, známy množstvom aktivít práve pre deti a mladých ľudí. Tohtoročné osvetové iniciatívy odštartoval Orange unikátnou výstavou Internetove-deti, ktorú si za 3 týždne pozrelo približne 3400 ľudí. Zažiť tak mohli aj na vlastnej koži pozitíva a negatívna internetu, alebo si porovnať zábavu detí dnes a pred niekoľkými desiatkami rokov. Viac aj na www.e-deti.sk.

Zdroj: Orange

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.