Prispej novými nápadmi k online komunikácii Hodiny deťom
Uvítame skúseného človeka s originálnymi nápadmi, výsledkom spolupráce by mal byť úspešne navrhnutý komunikačný plán pre online fundraising.
O organizácii
Nadácia pre deti Slovenska je jedna z najväčších mimovládnych neziskových organizácií s celoslovenskou pôsobnosťou so zameraním na pomoc deťom a mladým ľuďom, ktorí sa ocitnú v najrôznejších životných situáciách. Nadácia im spolu s partnermi poskytuje pomoc, podporuje ich mnohostranný rozvoj, posilňuje participáciu detí na rozhodovaní a rešpektuje ich ako rovnocenných partnerov. Veľký dôraz kladie aj na podporu preventívnej práce pri predchádzaní problémov a systematické vzdelávanie dospelých, ktorí sa venujú deťom. Najznámejším projektom nadácie je verejná zbierka a z nej financovaný grantový program Hodina deťom.
Východisková situácia
Hľadáme človeka so skúsenosťami v oblasti PR a marketingu, aby nás inšpiroval novým pohľadom a pomohol primárne s online fundraisingovou kampaňou (zbierka do Hodiny deťom cez našu webstránku + stratégia jej komunikácie na sociálnych sieťach a pod.); sekundárne uvítame aj akékoľvek ďalšie nápady a angažovanosť dobrovoľníka pri vymýšľaní a komunikácií ostatných PR výstupov nadácie a Hodiny deťom (jesenná komunikačná kampaň; príprava zbierkového projektu pre študentov Zabav sa zbierkou; nápady na verejné eventy a pod.)
Dobrovoľnícke zadanie
Uvítame sme kreatívneho človeka so skúsenosťami, ale i originálnymi nápadmi, ktorý by nášmu PR aktívne pomohol pri rozvíjaní komunikácie predovšetkým známeho projektu Hodina deťom (posty a komunikácia na FB; texty na web a komunikácia s darcami; vyhľadávanie nových komunikačných príležitostí…).
Očakávaný výsledok spolupráce
Výsledkom by mal byť úspešne navrhnutý komunikačný plán pre online fundraising http://www.nds.sk/aktivity/donate/
Profil dobrovoľníka
Skúsenosti v online komunikácii, flexibilný, pracovitý, kreatívny, ambiciózny, schopný pracovať v tíme.
Rozsah práce
Maximálne 4 stretnutia za mesiac po dobu 3 mesiacov. Do realizácie navrhnutých zmien a konceptov v prostredí online i offline sme pripravení investovať v rámci možností finančné prostriedky (grafika, programátorské práce a pod.)
Partner
Nadácia pre deti Slovenska
Miesto realizácie
Heydukova 3, Bratislava
+ na diaľku (komunikácia s kolegami z NDS mailom alebo telefonicky)
Termín
do konca decembra 2013