14. 10. 2020 Zodpovedné podnikanie

Prihláste sa na Pro Bono Webinár. Témou je krízová komunikácia a Facebook Business Manager

V spolupráci so spoločnosťou ESET vám prinášame webinár na aktuálne témy krízovej komunikácie a spravovanie reklám vo Facebook Business Manageri.

V prvej časti sa pozrieme na krízovú komunikáciu – aké problémy môže narobiť, ale hlavne, čo urobiť, aby ju neziskovka zvládla. Pozrieme sa na skutočné case studies a tiež si povieme, ako nastaviť procesy pre krízovú komunikáciu. Samozrejme, súčasťou budú aj best practices pre tento typ náročnej komunikácie.

V druhej časti tréningu sa pozrieme na zlato mimovládnych organizácii – komunikáciu ich expertízy, výskumu a výsledkov ich práce. Spoločnosť ESET desiatky rokov pracuje vo výskume a aj jeho komunikácii. Povieme si o tom, čo robí experta, ako funguje krízová komunikácia v ESETe a aké sú najlepšie takeaways pre tretí sektor.

Facebook Business Manager je miesto, kde môžeme spravovať všetky marketingové a reklamné aktivity na Facebooku a Instagrame. Povieme si, prečo a ako ho využívať.  Ukážeme si, ako nastaviť kampaň, ktorá nám nájde dobrovoľníkov aj investorov.

Čo budete potrebovať: stabilné pripojenie na internet a chuť učiť sa

Dátum: 26. 10. 2020 od 14:00 do 18:00

Program:

14:00 – 16:30  Krízová komunikácia v organizácii & Ako komunikovať expertízu a zaskórovať v médiách

16:30 – 18:00  Facebook Manager – ako s jeho pomocou nájsť dobrovoľníkov aj donorov

Miesto: Microsoft Teams (na email zadaný pri registrácii vám pošleme link na pripojenie)

Kapacita: 50 miest na každý webinár

Profil školiteľov

Branislav Ondrášik, ESET Security Research Communications Manager

Braňo pracuje viac ako desať rokov v spoločnosti ESET, z toho viac ako osem pracoval ako PR manažér spoločnosti ESET pre Európu, Blízky východ a Afriku. V súčasnoti pôsobí ako manažér komunikácie pre bezpečnostný výskum. Mediálne vzťahy sú jeho koníčkom od Londýna po Moskvu. Za ten čas privítal stovky zahraničných novinárov a o ESETe vyšli desiatky tisíc článkov. Dnes sleduje dobrodružstvá a úspechy výskumu a výskumníkov ESETu, aby ich mohol efektívne komunikovať publiku po celom svete. Pred ESETom pracoval vyše desať rokov ako novinár v SME, Hospodárskych novinách, TASR a Novom Čase Nedeľa. Vzdelanie považuje za jeden zo základov dobrej profesie a vykonanej práce – preto študoval žurnalistiku, médiá a komunikáciu na Univerzite Komenského, v americkom Michigane a britskom Leedse. Na vysokých školách tiež roky prednášal. Je zanieteným aktivistom a komentátorom spoločenských udalostí na Facebooku a v médiách. Komunikácii, médiám a žurnalistike sa venuje viac ako 20 rokov.

Matúš Gajdoš, ESET Social Media Expert

Matúš pracuje ako social media expert v ESETe už viac ako osem rokov, online marketingu sa však naplno venuje už od roku 2000, kedy ho využil na vlastnom komunitnom projekte. Neskôr pracoval pre internetový spravodajský portál, ktorý spadal pod vydavateľstvo Ringier na Slovensku, a postupne aj v internetových bankách mBank a Zuno. Online je jednoducho celý jeho dospelý život. V ESETe pomáha so sociálnymi médiami pobočkám a partnerom od Singapuru po Spojené štáty. V minulosti pracoval na kampaniach pre viac ako 50 značiek, ako napríklad Orange, Kit Kat, L&M, Axe, Nikon, Billa, Daylong, RedBull či Kaltenecker.

Prihlasovací formulár

Kapacita webináru je obmedzená. Za jednu mimovládnu organizáciu sa môžu prihlásiť dvaja zamestnanci. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prihlásiť sa viacerí. Účastníci, ktorí sa prihlásia, budú po zaplnení kurzu evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.

Partner tréningu

Organizátor aktivity Pro Bono Tréningu

Partner Pro Bono Tréningov

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.