Prihláste sa na Pro Bono Webinár. Odborník vám poradí, ako na projektový manažment
Čo potrebujete vedieť o projektovom manažmente predtým, než projekt spustíte? Čo všetko by ste mali mať pripravené a aké nástroje vám môžu s prípravou projektu pomôcť? Aj tieto otázky zodpovie Rišo Hargaš z Accenture v ďalšom Pro Bono Webinári.
Mnoho neziskových organizácií na Slovensku pracuje na projektovej báze, ale napriek tomu je stále veľa neziskoviek, ktoré svoje projekty riadia bez vopred stanovenej štruktúry či formy. S otázkou, ako riadiť projekty efektívne a akú formu ich riadenia zvoliť, sa stretávajú nielen malé neziskové organizácie, ktoré fungujú na dobrovoľníckom princípe, ale aj väčšie neziskovky, ktoré organizačnú štruktúru majú.
Na Pro Bono Webinári vedenom odborníkom a manažérom zo spoločnosti Accenture Richardom Hargašom sa dozviete, ako manažovať projekt počas jeho jednotlivých fáz aj aké obmedzenia a projektové požiadavky ovplyvňujú celý jeho priebeh. Ktoré nástroje vám pomôžu s inicializáciou projektu, s plánovaním, sledovaním priebehu, monitoringom, kontrolou a následným ukončením projektu? Toto a oveľa viac s prídavkom skúseností s vedením malých i veľkých projektov zistíte na Pro Bono Webinári už 11. novembra.
Čo budete potrebovať k webináru: stabilné pripojenie na internet a chuť učiť sa
Dátum: 11. 11. 2020 od 14:00 do 16:00
Program:
- Na čo myslieť pre začatím projektu
- Fázy projektu
- Nástroje na riadenie
Miesto: Microsoft Teams (na email zadaný pri registrácii vám pošleme link na pripojenie)
Kapacita: 40 miest
Profil školiteľa
Richard Hargaš pôsobí v Accenture od roku 1999. V súčasnosti vedie divíziu Technology, ktorá poskytuje služby lokálnym klientom firmy. Podieľal sa na dodávke mnohých projektov v telekomunikačnom sektore v strednej Európe a na Blízkom východe. V posledných rokoch riadil komplexné transformačné projekty v oblasti CRM/Billing a ERP. Je zodpovedný za slovenskú lokálnu Technology divíziu, zároveň je aj Pride (LGBT) co-leadom pre Accenture na Slovensku.
Prihlasovací formulár
Kapacita webináru je obmedzená. Za jednu mimovládnu organizáciu sa môžu prihlásiť dvaja zamestnanci. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prihlásiť sa viacerí. Účastníci, ktorí sa prihlásia, budú po zaplnení kurzu evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.