PONTIS 20 ROKOV
Nadácia PONTIS na oslave svojho 20-ročného fungovania predstavila štyri online videá zachytávajúce jej prínos.
Kategória: Online video Klient: Nadácia Pontis Agentúra: Laurinc studio Creative director: Daniel Laurinc Art directori: Majo Žilinčan, Lukáš Karásek Copywrite: Daniel Laurinc Account manager: Zuzana Laurinc
Nadácia PONTIS na oslave svojho 20-ročného fungovania predstavila štyri viac ako minútové online videá, ktorými poukazuje na svoju dlhodobú činnosť. Prepojením dokumentárneho charakteru, výtvarného zobrazenia a reklamného posolstva agentúra Laurinc využila výpovede ľudí, ktorých aktivity podporuje.
Autentické výpovede postrihali na ich portréty a prostredie, ktoré metaforicky charakterizuje dobročinnosť.
KOMENTÁRE POROTCOV K REKLAME
MICHAL SALVA CREATIVE DIRECTOR, DAREN AND CURTIS
Počet pridelených bodov: 6
Netradičný, no veľmi zaujímavý spôsob, ako odkomunikovať okrúhle výročie nadácie. Páči sa mi obsadenie, čiernobiela exekúcia aj copywriting. Trošku by som autorom vytkol dĺžku videa. Vzhľadom na použitie v online považujem jednotlivé príbehy a témy za pomerne dlhé, čo môže znížiť počet divákov, ktorí to dopozerajú až do konca. A to je celkom škoda.
MAREK KOPČA MARKETING AND PR MANAGER HYUNDAI
Počet pridelených bodov: 4
Vizuálne veľmi kompaktná séria s potenciálom vzbudiť emóciu a chuť priložiť ruku k zmene. Chýba mi v nich výraznejšie prepojenie na to, že Pontis oslavuje 20 rokov svojej existencie. Z pohľadu online consumera sú videá dlhé, nezáživné a nedokázal som sa ubrániť pocitu, že sa v nich veľa hovorí, ale málo povie.