Média workshop pre mimovládne organizácie
Viete ako správne komunikovať s médiami? Ako a koho osloviť? Aj to sa dozviete na novom tréningu.
Cieľom workshopu je poskytnúť stručný prehľad a praktickú skúsenosť z oblasti PR (public relations), so zameraním na mediálne vzťahy. Počas 4 hodín prejdeme média pôsobiace na Slovensku, základné princípy dobre cielených mediálnych vzťahov, príležitosti ako, kedy a kde poskytovať relevantný obsah. Súčasťou workshopu bude aj krátke praktické cvičenie zamerané na písanie konkrétneho tlačového materiálu.
Dátum: 12.10.2018
Čas: 9:00 – 14:00
Miesto: Polus Tower A, Vajnorská 100/A, Bratislava, Plzeňský Prazdroj
Kapacita: 15 miest
Školiteľ: Jana Riečanská a Monika Révayová, Grayling
Program:
- Poznáte slovenské média? Čaro tlače a sila onlajnu.
- Dôležité je byť…. zorientovaný, k veci a v kontexte
- „Jasné, toto dostaneme do akéhokoľvek média!” (mýty a fakty / PR nie je reklama)
- Obsah, dáta, relevancia pre vaše úsilie o mediálne vzťahy
- Trendy v komunikácií NGOs
- Reputačné nástrahy dnešného digitálneho sveta: Vygooglil si!
- Chcem vedieť, čo je ….dobrá tlačová správa
- Otázky a odpovede
Školitelia
Monika Révayová Deputy Country Manager, Grayling
Monika má dlhoročné skúsenosti v oblasti PR, komunikácie, ako aj žurnalistiky. V rámci PR a PA oblasti zodpovedala za krátkodobé či dlhodobé komunikačné kampane pre klientov z rôznych sektorov s dôrazom na korporátnu komunikáciu, strategické konzultácie, krízový a reputačný manažment, ako aj manažovanie komplexných kampaní v oblasti brand marketingu. Monika má tiež bohaté žurnalistické skúsenosti, pracovala ako šéfredaktorka interného magazínu SPP, dlhoročný externý redaktor lifestylového magazínu Atrium a i.
Jana Riečanská Account Director, Grayling
Jana pôsobí v spoločnosti Grayling už viac ako 5 rokov, vedie tím špecializujúci sa na korporátnu komunikáciu a public affairs. Ako jeden z kľúčových členov senior tímu slovenskej pobočky aktívne participovala na proaktívnych, ale aj reaktívnych krízových programoch pre významné nadnárodné spoločnosti z rôznych odvetví. Má za sebou úspešné komunikačné kampane realizované pre klientov najmä z finančného sektora, FMCG či dopravy. Zodpovedala rovnako za realizáciu regionálnych kampaní zameraných na komunikáciu smerom k záujmových skupinám a decision makerom.
Grayling je globálna integrovaná komunikačná sieť, ktorá poskytuje marketingovú komunikáciu, vzťahy s verejnosťou a vzťahy so štátnou správou a inými inštitúciami. Má bohaté skúsenosti s realizáciou komunikačných tréningov, s Americkou obchodnou komorou na Slovensku tiež spolupracujeme pri organizovaní odborných workshopov v oblasti PR a komunikácie, ako takej. V roku 2016 sa stali PR agentúrou roka v regióne CEE v prestížnej medzinárodnej súťaži Sabre Awards.
Prihlasovací formulár:
Kapacita tréningu je 15 miest, pričom za jednu mimovládnu organizáciu sa môže prihlásiť jeden zamestnanec. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme Vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prísť viacerí. Termín prihlasovania je do 7.10.2018. Účastníci, ktorí sa prihlásia po zaplnení kurzu budú evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.
Pro Bono partner tohto školenia