20. 11. 2016 Zodpovedné podnikanie

Kto je najlepší zamestnávateľ Slovenska?

Štúdia Aon Best Employers podrobne analyzuje personálne politiky a praktiky v mnohých spoločnostiach na Slovensku a v EÚ.

Biofarmaceutická spoločnosť AbbVie sa stala podľa celoslovenskej štúdie AON Best Employers najlepším zamestnávateľom v kategórii malé a stredné spoločnosti. Štúdia analyzuje personálnu politiku a praktiky podľa hodnotenia zamestnancov prihlásených spoločností.

Výsledky AON Best Employers Slovensko 2016 boli vyhlásené v Bratislave 9. novembra 2016 spoločnosťou Aon Hewitt, celosvetovým lídrom v oblasti ľudských zdrojov a outsourcingu.

Spoločnosť AbbVie zopakovala svoj úspech z roku 2013 a opätovne sa stala najlepším zamestnávateľom Slovenska v kategórii malé a stredné spoločnosti (od 50 do 249 zamestnancov). Tento rok sa do hodnotenia zapojilo 46 slovenských firiem z rôznych odborov podnikania.

„Ďalšie ocenenie Best Employer je pre nás jasným signálom, že v personálnej politike ideme správnym smerom. Chcel by som poďakovať všetkým našim zamestnancom, ktorí sa prieskumu zúčastnili a prispeli k tomuto skvelému výsledku. Prvenstvo v štúdii je predovšetkým výsledkom našej tímovej spolupráce, zodpovednosti a lojality ku firme,“ hovorí MUDr. Branislav Trutz, generálny riaditeľ AbbVie Česká republika a Slovensko.

V kategórii malé a stredné spoločnosti získali titul okrem AbbVie aj spoločnosti Adastra, Hilti Slovakia a Imperial Tobacco Slovakia. Medzi ocenené firmy v kategórii veľké spoločnosti sa prebojovala firma Swiss Re Slovakia.

Štúdia Aon Best Employers podrobne analyzuje personálne politiky a praktiky v mnohých spoločnostiach na Slovensku a v ďalších krajinách Európy. Popisuje charakteristiky, ktoré zo spoločnosti robia dobré miesto na prácu a vyhlasuje najlepších zamestnávateľov podľa hodnotenia vlastných zamestnancov. Účasť v štúdii je dobrovoľná. Môžu sa do nej prihlásiť spoločnosti, ktoré majú aspoň 50 stálych zamestnancov a pôsobia na trhu minimálne 3 roky. Aby spoločnosť uspela ako najlepší zamestnávateľ, musí dosiahnuť výborné výsledky v štyroch kľúčových oblastiach: miera motivácie zamestnancov, dôveryhodné vedenie, kultúra vysokej výkonnosti a značka zamestnávateľa.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.