Kaufland: Aj menší regionálni dodávatelia môžu vďaka spolupráci rásť
Zákazníci Kauflandu získali väčšiu ponuku čerstvých a kvalitných výrobkov.
Príkladom úspešnej spolupráce medzi malými lokálnymi dodávateľmi a obchodným reťazcom je fakt, že zákazníci Kauflandu sa už na 42 predajniach môžu tešiť z ponuky 33 nových lokálnych dodávateľov. Projekt, ktorého cieľom bolo rozšírenie produktového portfólia a spestrenie ponuky ešte väčším výberom poctivého slovenského potravinárskeho remesla, tak priniesol výsledky.
Do portfólia pribudli rôzne mliečne výrobky, ako napríklad žinčica či bryndza. Rozšírilo sa tiež o pivo, víno, slané a sladké pochutiny, parené knedle, cestoviny, údeniny, šťavy, sirupy či med. V Bratislave je ponuka obohatená o bratislavské rožky vyrobené podľa tradičnej receptúry.
Zákazníci Kauflandu tak získali ešte väčšiu ponuku čerstvých a kvalitných výrobkov pochádzajúcich priamo z ich regiónu, od lokálnych výrobcov, ktorí sa opierajú o osvedčené receptúry a výrobné postupy.
„Tešíme sa, že projekt po jeho ročnom fungovaní môžeme hodnotiť len pozitívne a podľa spätnej väzby od dodávateľov naplnil aj ich očakávania,“ uvádza Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.