18. 01. 2018 Nadácia Pontis

Hľadáme stážistu pre PR oddelenie

Chceš meniť svet a nachytať skúsenosti v PR? Pridaj sa k nám!

Nadácia Pontis má 20-ročnú tradíciu a je jednou z najväčších mimovládiek na Slovensku. Dennodenne prispieva k pozitívnej zmene v našej krajine, či už v oblasti zodpovedného podnikania, vzdelania alebo pomoci tým, ktorý to najviac potrebujú. Súčasťou tejto zmeny môžeš byť aj ty! Ak si študent/ka vysokej školy, máš veľa voľného času a málo praxe (nie nevyhnutne), ponúkame ti skvelú príležitosť. Staň sa súčasťou nášho PR tímu a získaj nové skúsenosti z tretieho sektora.

Čo bude náplňou tvojej práce:

  • Práca s webovou stránkou nadácie – nahadzovanie informácií, článkov, galérií,…
  • Písanie článkov na web nadácie
  • Príprava podkladov pre články, newslettre, letáky a ďalšie externé výstupy
  • Príprava podkladov pre sociálne siete, tvorba kontentu, sledovanie dát,…
  • Tvorba mediálnych monitoring a reportov
  • Práca s databázami, rešerš, obvolávanie
  • Administratívna pomoc
  • Ad hoc úlohy

Ako si ťa predstavujeme:

  • Študent/ka vysokej školy – (nielen) žurnalisti, marketéri a slovenčinári sú vítaní
  • Človek, ktorý nemá fóbiu z internetových aplikácií a rýchlo sa v nich zorientuje
  • Pedant, ktorý má veci na poriadku a ktorému neprekáža ani administratíva, tabuľky a klikanie
  • Milovník písania, ktorý si tyká so slovenčinou a baví ho tvoriť články
  • Človek, ktorého baví networking a nehanbí sa dať do reči s novinármi

Podmienky:

  • Ide o neplatenú, dobrovoľnícku stáž v nadácii
  • Časová flexibilita podľa rozvrhu študenta/tky
  • Stáž trvá min. 2 mesiace, odpracovať treba min. 10 hodín do týždňa
  • Po skončení stáže dostaneš certifikát o absolvovaní stáže

Zaujali sme ťa? Daj nám o sebe vedieť!

V prípade záujmu neváhaj a zašli na e-mail simona.fiabane@nadaciapontis.sk do 5.2.2018:

  • Svoj životopis
  • Motivačný list o tom, prečo by si chcel túto stáž, čo ťa baví v PR a aké máš pracovné skúsenosti (v rozsahu 1500 – 2500 znakov vrátane medzier)

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.