Hľadáme office asistentku/manažérku alebo asistenta/manažéra
Staňte sa členom tímu Nadácie Pontis!
Pracovná pozícia:
Office asistent/manažér
Druh pracovného pomeru:
Plný úväzok
Náplň práce:
- zodpovednosť za majetok Nadácie a komunikáciu so správcom budovy: hmotný majetok nadácie, auto, garáž – evidencia majetku, sledovanie stavu opotrebenia a potrieb pracovníkov, návrhy na zmeny a investície, vrátenie ich realizácie
- zodpovednosť za otázky bezpečnosti – BOZP, hygienické, požiarne a iné predpisy, revízie elektrorozvodov a spotrebičov
- zodpovednosť za nadačný archív
- zodpovednosť za hardware a software – údržba a evidencia IT zariadení, vrátane mobilov
- správa zdieľaných priečinkov, vrátane spoločného priečinku s foto a video dokumentáciou Nadácie, správa mailových kont
- podpora pre finančné oddelenie: vedenie pokladne, cestovné príkazy a všetka korešpondencia riaditeľky nadácie
- podpora pre riaditeľku Nadácie a management – vedenie kalendára, potvrdzovanie účasti na eventoch, sumarizácia podkladov pre sledovanie plnenia kľúčových cieľov Nadácie (open book management)
- podpora ľudských zdrojov: zabezpečenie vybavenia a zorganizovanie Induction tréningu pre nových pracovníkov, správa databázy stážistov a dobrovoľníkov, preberanie hmotného majetku od odchádzajúcich pracovníkov
- zodpovednosť za realizáciu všetkých interných podujatí Nadácie – dobrovoľnícke eventy, vianočný večierok, teambuildingy, …
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody:
- práca v organizácii, ktorá mení o veľa Slovensko a o kúsok svet
- dobrá atmosféra v silnom pracovnom tíme, ktorý je ochotný pomôcť a podeliť sa o svoje skúsenosti
- kolektív, v ktorom prevládajú neformálne vzťahy, ochota pomôcť, zmysel pre humor, súdržnosť
- teambuildingové aktivity
- vynikajúca káva
- flexibilná pracovná doba
- 4 voľné dni navyše
- vzdelávanie a osobný rast
- možnosť prichádzať s novými nápadmi, ideami
- spolupráca s prestížnymi firmami a neziskovkami
Nevýhody:
- úvodná záťaž, potreba naučiť sa viac nových vecí naraz
- nevyhnutná administratívna a rutina, menej kreatívy
- nutnosť udržiavať pomerne vysoké tempo a zvládnuť väčšie množstvo úloh
Miesto práce:
Bratislava
Termín nástupu:
január 2018, resp. dohodou.
Ponúkaný plat:
dohodou
Vzdelanie:
Stredoškolské s maturitou
Zameranie/odbor:
Obchodná akadémia, gymnázium
Jazykové znalosti:
Angličtina, základy
Počítačové znalosti:
Excel, Outlook, Word, MS Windows – pokročilý
Vodičský preukaz:
B
Požadovaná prax:
2 roky
Náš nový kolega/kolegyňa by mal/a mať nasledujúce kvality:
- človek so srdcom, ktorý nielen berie, ale i dáva
- vyžaruje dobrú energiu a nadšenie pre vec
- ochotne pomôže iným členom tímu
- má komunikačné schopnosti a asertívne zručnosti
- odvážlivec, ktorého baví sa učiť nové veci
- pracant, ktorý akceptuje vysoké tempo a viacero súbežne bežiacich aktivít a vie si prácu efektívne rozdeliť,
- je trpezlivý, precízny, flexibilný a zodpovedný, no nechýba mu zanietenie
- pedant, ktorý má veci na poriadku a ktorému neprekáža ani administratíva, tabuľky a klikanie
- zlepšovateľ, ktorý si všíma veci, iniciatívne prichádza s nápadmi a aktívne rieši problémy
- pozitivista, ktorý vie pracovať v samostatne, ale tímový spirit ho vždy osloví a má zmysel pre humor
- človek, ktorého správanie je konzistentné s hodnotami Nadácie Pontis a jej etickým kódexom
Termín ukončenia výberového konania:
30.11.2017
Informácie pre uchádzača:
Pripravte si životopis a 1-stranový motivačný list v slovenskom jazyku s Vaším príbehom, čo ste zatiaľ v pracovnom či súkromnom živote postavili z nuly na nohy, na čo ste hrdý/hrdá a akú prácu hľadáte.
Životopis a motivačný list pošlite do do 15. novembra 2017 na adresu: monika.smolova@nadaciapontis.sk. Ako predmet e-mailu uveďte nadacia pontis – office asistentka.