02. 11. 2017 Nadácia Pontis

Hľadáme office asistentku/manažérku alebo asistenta/manažéra

Staňte sa členom tímu Nadácie Pontis!

Pracovná pozícia:

Office asistent/manažér 

Druh pracovného pomeru:

Plný úväzok 

Náplň práce:

  • zodpovednosť za majetok Nadácie a komunikáciu so správcom budovy: hmotný majetok nadácie, auto, garáž – evidencia majetku, sledovanie stavu opotrebenia a potrieb pracovníkov, návrhy na zmeny a investície, vrátenie ich realizácie
  • zodpovednosť  za otázky bezpečnosti – BOZP, hygienické, požiarne a iné predpisy, revízie elektrorozvodov a spotrebičov
  • zodpovednosť za nadačný archív
  • zodpovednosť za hardware a software – údržba a evidencia IT zariadení, vrátane mobilov
  • správa zdieľaných priečinkov, vrátane spoločného priečinku s foto a video dokumentáciou Nadácie, správa mailových kont
  • podpora pre finančné oddelenie: vedenie pokladne, cestovné príkazy a všetka korešpondencia riaditeľky nadácie
  • podpora pre riaditeľku Nadácie a management – vedenie kalendára, potvrdzovanie účasti na eventoch, sumarizácia podkladov pre sledovanie plnenia kľúčových cieľov Nadácie (open book management)
  • podpora ľudských zdrojov: zabezpečenie vybavenia a zorganizovanie Induction tréningu pre nových pracovníkov, správa databázy stážistov a dobrovoľníkov, preberanie hmotného majetku od odchádzajúcich pracovníkov
  • zodpovednosť za realizáciu všetkých interných podujatí Nadácie  – dobrovoľnícke eventy, vianočný večierok, teambuildingy, …

Zamestnanecké výhody, benefity

Výhody:

  • práca v organizácii, ktorá mení o veľa Slovensko a o kúsok svet
  • dobrá atmosféra v silnom pracovnom tíme, ktorý je ochotný pomôcť a podeliť sa o svoje skúsenosti
  • kolektív, v ktorom prevládajú neformálne vzťahy, ochota pomôcť, zmysel pre humor, súdržnosť
  • teambuildingové aktivity
  • vynikajúca káva
  • flexibilná pracovná doba
  • 4 voľné dni navyše
  • vzdelávanie a osobný rast
  • možnosť prichádzať s novými nápadmi, ideami
  • spolupráca s prestížnymi firmami a neziskovkami 

Nevýhody:

  • úvodná záťaž, potreba naučiť sa viac nových vecí naraz
  • nevyhnutná administratívna a rutina, menej kreatívy
  • nutnosť udržiavať pomerne vysoké  tempo a zvládnuť väčšie množstvo úloh 

Miesto práce:

Bratislava 

Termín nástupu:

január 2018, resp. dohodou. 

Ponúkaný plat:

dohodou 

Vzdelanie:

Stredoškolské s maturitou

Zameranie/odbor:

Obchodná akadémia, gymnázium

Jazykové znalosti:

Angličtina, základy 

Počítačové znalosti:

Excel, Outlook, Word, MS Windows – pokročilý 

Vodičský preukaz:

B 

Požadovaná prax:

2 roky 

Náš nový kolega/kolegyňa by mal/a mať nasledujúce kvality:

  • človek so srdcom, ktorý nielen berie, ale i dáva
  • vyžaruje dobrú energiu a nadšenie pre vec
  • ochotne pomôže iným členom tímu
  • má komunikačné schopnosti a asertívne zručnosti
  • odvážlivec, ktorého baví sa učiť nové veci
  • pracant, ktorý akceptuje vysoké tempo a viacero súbežne bežiacich aktivít a vie si prácu efektívne rozdeliť,
  • je trpezlivý, precízny, flexibilný a zodpovedný, no nechýba mu zanietenie
  • pedant, ktorý má veci na poriadku a ktorému neprekáža ani administratíva, tabuľky a klikanie
  • zlepšovateľ, ktorý si všíma veci, iniciatívne prichádza s nápadmi a aktívne rieši problémy
  • pozitivista, ktorý vie pracovať v samostatne, ale tímový spirit ho vždy osloví a má zmysel pre humor
  • človek, ktorého správanie je konzistentné s hodnotami Nadácie Pontis a jej etickým kódexom

Termín ukončenia výberového konania:

30.11.2017

Informácie pre uchádzača:

Pripravte si životopis a 1-stranový motivačný list v slovenskom jazyku s Vaším príbehom, čo ste zatiaľ v pracovnom či súkromnom živote postavili z nuly na nohy, na čo ste hrdý/hrdá a akú prácu hľadáte.

Životopis a motivačný list pošlite do do 15. novembra 2017 na adresu: monika.smolova@nadaciapontis.sk. Ako predmet e-mailu uveďte nadacia pontis – office asistentka.

 

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.