16. 02. 2018 Zodpovedné podnikanie

Dobré rozprávky z Lidla opäť pomôžu chorým novorodencom

Zapojením sa do projektu pomohli zákazníci slovenským nemocniciam získať prístroje v hodnote viac ako jeden milión eur.

Zákazníci Lidla prispeli na nákup život zachraňujúcich prístrojov.

Ročne sa na Slovensku narodí približne 55-tisíc detí. Viac ako desatina z nich potrebuje bezprostredne po narodení medicínsku pomoc. Od 6. novembra mohol každý zákazník za 20 eur nákupu získať jedno z troch jedinečných dvoj-CD na motívy rozprávok Pavla Dobšinského – „Zlatovláska“, „Popolvár“ a „Ako išlo vajce na vandrovku“ za symbolické 1 euro.

Špičkové vybavenie získalo 53 novorodeneckých pracovísk vo všetkých nemocniciach, ktoré na Slovensku umožňujú bezplatný pôrod.

Obrovské ďakujem patrí všetkým našim zákazníkom, ktorí sa zapojili do projektu „Dobré rozprávky“. Spoločne sa nám opäť podarila veľká vec a dokázali sme, že aj jedno euro dokáže robiť zázraky,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Hodnota jednej zostavy je viac ako 19 000 eur. V súčte doterajších troch ročníkov projektu to znamená, že slovenské nemocnice dostali vďaka Lidlu a jeho zákazníkom prístroje v hodnote takmer 2,5 milióna eur.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.