BILLA v lete stavila na slovenské potraviny
Kúpa domácich výrobkov šetrí cesty, životné prostredie a pomáha regiónom.
©Billa
„Domáci pôvod výrobku je pre nás veľmi dôležitý,“ hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA Slovensko. „Slovenské potraviny sú vysoko konkurencieschopné chuťou aj kvalitou. Celé leto na to budeme zákazníkov upozorňovať. Napríklad aj zviditeľnením potravín, ktoré sú držiteľmi ocenenia ZNAČKA KVALITY SK.“ Súčasťou kampane podporujúcej slovenské výrobky a ich producentov je ich výrazné označenie priamo v predajniach, špeciálna webstránka www.billajeslovenska.sk, rôzne súťaže a videá o ich dodávateľoch.
BILLA je slovenská – najmä v lete
V kampani „BILLA je slovenská“ reťazec predstaví niektoré najobľúbenejšie slovenské potraviny a ich výrobcov. „Leto sme zvolili preto, lebo teraz môžeme od slovenských farmárov nakúpiť najviac zeleniny a ovocia. Čerstvé slovenské paradajky, najobľúbenejšiu zeleninu našich zákazníkov, vieme v dostatočnom množstve ponúknuť len v tomto období. Podobne je to aj s malinami, černicami a čučoriedkami z Dunajskej Lužnej, ale aj s paprikou z Kolárova, či lahôdkovou kukuricou a cuketou z Marcelovej,“ vysvetľuje Bator.
BILLA posilňuje spoluprácu s malými výrobcami
BILLA, ktorá vďaka vlastnej značke Slovenská farma uľahčuje zákazníkom hľadanie prémiového slovenského ovocia a zeleniny, minulý rok našla nových domácich výrobcov aj pre svoje ostatné značky Clever, BILLA, Naše bio a Chefmenu. Zároveň BILLA spolupracuje s desiatkami lokálnych dodávateľov, ktorí aj keď nie sú pripravení dodávať pre celú jej sieť sto dvadsiatich dvoch supermarketov, ich výrobky sa u zákazníkov tradične tešia veľkej obľube. Príkladom je Gaderská mliekareň PD Gader, ktorá má len šesť zamestnancov, alebo rodinná Kráľovská pekáreň z Kráľovej pri Senci.
Zdroj: TS Billa