15. 05. 2018 Zodpovedné podnikanie

Ako robiť dobré PR, efektívne využívať sociálne médiá a AdWords

Na tréningu sa dozviete, čo musíte podniknúť, aby sa vaša organizácia a aktivity dostali do médií a čo jednoducho musí mať vaše PR.

PR vašej organizácie otestujú aj krízové situácie, naučíte sa čomu sa vyhýbať a čo naopak zdôrazniť, keď organizácia čelí negatívnym správam. Prakticky sa pozrieme aj na to, ako napísať pre médiá zaujímavú tlačovú správu a ako by ste sa mali správať v digitálnom PR, najmä na sociálnych sieťach.

Budeme sa venovať špecificky marketingu na sociálnych sieťach ako Facebook, Instagram, LinkedIn či YouTube. Prečo je reklama na webe 2.0 dôležitá a ako ju robiť efektívne, aký obsah funguje a ako sa zamerať práve na to svoje publikum.

Budeme sa venovať aj online marketingu, špecificky AdWords. Získate know-how o AdWords ako zdroji relevantnej návštevnosti pre neziskovky, možnostiach ich zacielenia a základných pravidlách pri nastavovaní a spúšťaní AdWords kampaní.

Dátum: 13.6.2018

Čas: 12:00 – 17:15

Miesto:  priestory spoločnosti ESET – Aupark Tower, Einsteinova 24, 851 01 Bratislava

Školitelia vás budú čakať na recepcii na 16. poschodí, kam sa dostanete výťahmi z Aupark Tower (business centra) – 6 výťahov do Lka. 2 výťahy, ktoré sú umiestnené v nákupnom centre do priestorov nepremávajú.

Kapacita: 20 miest

Školiteľ: Branislav Ondrášik, Matúš Gajdoš a Peter Zeman

Program: 

12:00 – 14:00     PR s Braňom Odrášikom

14:00 – 16:00     Sociálne médiá s Matúšom Gajdošom

16:00 – 17:15     AdWords s Petrom Zemanom

Profily školiteľov

Branislav Ondrášik, ESET PR Manager EMEA

Braňo pracuje osem rokov ako PR manažér spoločnosti ESET pre Európu, Blízky východ a Afriku. Mediálne vzťahy sú jeho koníčkom od Londýna po Moskvu, za ten čas privítal stovky zahraničných novinárov a o ESETe dnes v Európe vychádzajú desiatky tisíc článkov a príspevkov ročne. Predtým pracoval vyše desať rokov ako novinár v SME, Hospodárskych novinách, TASR a Novom Čase Nedeľa. Vzdelanie považuje za jeden zo základov dobrej profesie a vykonanej práce – preto študoval žurnalistiku, médiá a komunikáciu na Univerzite Komenského, v americkom Michigane a britskom Leeds. Na vysokých školách tiež roky prednáša. Je zanieteným aktivistom a komentátorom spoločenských udalostí na Facebooku a v médiách.

Matúš Gajdoš, ESET Social Media Expert

Matúš pracuje ako social media expert v ESETe už viac ako sedem rokov, online marketingu sa však naplno venuje už od roku 2000, kedy ho využil na vlastnom komunitnom projekte. Neskôr pracoval v internetovom spravodajskom portáli Ringier na Slovensku a postupne v internetových bankách mBank a Zuno. Online je jednoducho celý jeho dospelý život. V ESETe pomáha so sociálnymi médiami pobočkám a partnerom od Singapuru po Spojené štáty.

Peter Zeman, ESET Online Advertising Specialist

Peter sa venuje Google AdWords od roku 2010, kedy začal pracovať v európskej centrále spoločnosti Google v Dubline. V roku 2013 prešiel do ESET-u a momentálne vedie globálny online marketingový tím spravujúci kampane na AdWords, Facebooku a SEO.

Prihlasovací formulár:

Kapacita tréningu je 20 miest, pričom za jednu mimovládnu organizáciu sa môže prihlásiť jeden zamestnanec. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme Vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prísť viacerí. Termín prihlasovania je do 25.452018.  Účastníci, ktorí sa prihlásia po zaplnení kurzu budú evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.

 

Pro Bono partner tohto školenia

 

Organizátor aktivity Pro Bono Tréningy

Partner aktivity Pro Bono tréningy

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.