12. 04. 2022 Zodpovedné podnikanie

Ako budú vyzerať tričká na Našom Meste 2022?

Potrebujem každý rok nové tričko? To je otázka, ktorú sa pred podujatím Naše Mesto pýtajú mnohí dobrovoľníci. A hoci tričká slúžia na identifikáciu dobrovoľníkov aj ako ochranný odev, nie je potrebné objednávať si každý rok nový kus. Ak chcete na Našom Meste podporiť myšlienku udržateľnosti, pokojne si oblečte niektorý z minuloročných dizajnov.

Účastníci Nášho Mesta môžu aj tento rok pri prihlasovaní zaškrtnúť možnosť „nechcem tričko“ a obliecť si niektoré z minulých ročníkov. Predchádzajúci rok tak spravilo 861 dobrovoľníkov a dobrovoľníčok a ušetrené peniaze venovala Nadácia Pontis organizácii Sloboda zvierat, ktorú v hlasovaní vybrali samotní účastníci Nášho Mesta.

Rozhodnúť o tom, komu poputujú peniaze ušetrené pri nákupe tričiek, budú môcť dobrovoľníci a dobrovoľníčky rovnako aj tento rok.

Pozývame preto všetkých účastníkov Nášho Mesta 2022: Načrite do vašich skríň, a tak ako minulý rok ukážte najrôznejšie dizajny tričiek z minulých ročníkov Nášho Mesta!

Označiť možnosť „nechcem tričko“ môžu dobrovoľníci priamo pri prihlasovaní na aktivitu alebo o tejto voľbe informovať firemného koordinátora, ktorý zamestnancov na aktivitu registruje. Stále však ponechávame i možnosť objednať si tričko s novou grafikou.

Takto bude vyzerať dobrovoľnícke tričko podujatia Naše Mesto 2022:

Dobrovoľníci si oblečú biele tričká s červenou grafikou. V červených tričkách zase uvidíte koordinátorov aktivít, aby boli v teréne ľahko rozpoznateľní.

Ako vznikol dizajn trička Naše Mesto 2022?

Väčšina dobrovoľníkov sa v dotazníku po Našom Meste 2021 vyjadrila, že si vie predstaviť rovnaké tričká viacero ročníkov po sebe. Pripravili sme preto grafiku podobnú ročníkom 2020 a 2021, vrátili sme sa však k farbám Nadácie Pontis a Nášho Mesta. Na základe hlasovania dobrovoľníkov sme sa rozhodli opäť ponechať túto grafiku na niekoľko nasledujúcich ročníkov.

Ostávame teda verní dizajnu s mestom v srdci, ktorému dominuje slogan „Mám srdce na správnom meste“. Ten pre nás vymyslel v rámci pro bono spolupráce copywriter Slavo Artim alias Dyslektik.

Ďakujeme všetkým dobrovoľníčkam a dobrovoľníkom, vďaka ktorým je podujatie Naše Mesto ešte udržateľnejšie.

Kto sme

Vytvárame silné a zmysluplné spojenia medzi firemným, občianskym a verejným sektorom v našich troch strategických témach – v sociálnych inováciách, vo filantropii a v zodpovednom podnikaní. V nich si budujeme expertízu, prinášame trendy, presadzujeme dlhodobý dopad a inšpirujeme.