Hewlett Packard Enterprise rozširuje škálu zamestnaneckých benefitov
Spoločnosť si cení firemnú kultúru založenú na otvorenosti a dobrých zamestnaneckých vzťahoch.
Spoločnosť Hewlett Packard Enterprise sa vždy snažila vyjsť svojim zamestnancom v ústrety, pretože verí vo filozofiu “Employee Experience = Customer Experience”. Práve preto v posledných rokoch zacielili pozornosť na zamestnanecké benefity a v súčasnosti ponúkajú zamestnancom jeden z najkomplexnejších benefitových balíčkov na slovenskom trhu.
Hewlett Packard Enterprise si už dlhé roky drží pomyselný status rodinnej firmy, keďže na slovenskom trhu pôsobí od roku 1992. V tomto roku bolo viacero zamestnancov vystavených neľahkým rodinným situáciám, pri ktorých stratili jedného zo svojich najbližších. Práve tu zaznamenali, že zákonom stanovený počet voľných dní (2-3 dni) v prípadoch straty blízkej osoby nie je pre zamestnancov dostatočný a na prijatie vzniknutého stavu a zmeny v ich živote je potrebný dlhší čas. Spoločnosť preto poskytuje zamestnancom nadštandardné dni voľna v objeme až do 10 dní.
V obdobných životných situáciách nemusí nevyhnutne platiť, že čas všetko vylieči, a preto v spolupráci so súkromným poradenským centrom Human Dynamic rozšírili škálu zamestnaneckých benefitov aj na bezplatnú poradenskú linku, ktorá je zamestnancom, ale aj ich rodinným príslušníkom k dispozícii 24/7 a na ktorej poskytujú odborné konzultácie psychológovia, sociálni pracovníci či kariérni poradcovia. Zamestnanci môžu dodatočne využiť aj osobné konzultácie a kurzy.
Firemná kultúra v Hewlett Packard Enterprise je budovaná predovšetkým na otvorenosti a dobrých zamestnaneckých vzťahoch, preto plánujú napredovanie v tejto oblasti aj na nasledujúce obdobia.