Ako robiť dobré PR, efektívne využívať sociálne médiá a AdWords
Na tréningu sa dozviete, čo musíte podniknúť, aby sa vaša organizácia a aktivity dostali do médií a čo jednoducho musí mať vaše PR.
PR vašej organizácie otestujú aj krízové situácie, naučíte sa čomu sa vyhýbať a čo naopak zdôrazniť, keď organizácia čelí negatívnym správam. Prakticky sa pozrieme aj na to, ako napísať pre médiá zaujímavú tlačovú správu a ako by ste sa mali správať v digitálnom PR, najmä na sociálnych sieťach.
Budeme sa venovať špecificky marketingu na sociálnych sieťach ako Facebook, Instagram, LinkedIn či YouTube. Prečo je reklama na webe 2.0 dôležitá a ako ju robiť efektívne, aký obsah funguje a ako sa zamerať práve na to svoje publikum.
Budeme sa venovať aj online marketingu, špecificky AdWords. Získate know-how o AdWords ako zdroji relevantnej návštevnosti pre neziskovky, možnostiach ich zacielenia a základných pravidlách pri nastavovaní a spúšťaní AdWords kampaní.
Dátum: 13.6.2018
Čas: 12:00 – 17:15
Miesto: priestory spoločnosti ESET – Aupark Tower, Einsteinova 24, 851 01 Bratislava
Školitelia vás budú čakať na recepcii na 16. poschodí, kam sa dostanete výťahmi z Aupark Tower (business centra) – 6 výťahov do Lka. 2 výťahy, ktoré sú umiestnené v nákupnom centre do priestorov nepremávajú.
Kapacita: 20 miest
Školiteľ: Branislav Ondrášik, Matúš Gajdoš a Peter Zeman
Program:
12:00 – 14:00 PR s Braňom Odrášikom
14:00 – 16:00 Sociálne médiá s Matúšom Gajdošom
16:00 – 17:15 AdWords s Petrom Zemanom
Profily školiteľov
Branislav Ondrášik, ESET PR Manager EMEA
Braňo pracuje osem rokov ako PR manažér spoločnosti ESET pre Európu, Blízky východ a Afriku. Mediálne vzťahy sú jeho koníčkom od Londýna po Moskvu, za ten čas privítal stovky zahraničných novinárov a o ESETe dnes v Európe vychádzajú desiatky tisíc článkov a príspevkov ročne. Predtým pracoval vyše desať rokov ako novinár v SME, Hospodárskych novinách, TASR a Novom Čase Nedeľa. Vzdelanie považuje za jeden zo základov dobrej profesie a vykonanej práce – preto študoval žurnalistiku, médiá a komunikáciu na Univerzite Komenského, v americkom Michigane a britskom Leeds. Na vysokých školách tiež roky prednáša. Je zanieteným aktivistom a komentátorom spoločenských udalostí na Facebooku a v médiách.
Matúš Gajdoš, ESET Social Media Expert
Matúš pracuje ako social media expert v ESETe už viac ako sedem rokov, online marketingu sa však naplno venuje už od roku 2000, kedy ho využil na vlastnom komunitnom projekte. Neskôr pracoval v internetovom spravodajskom portáli Ringier na Slovensku a postupne v internetových bankách mBank a Zuno. Online je jednoducho celý jeho dospelý život. V ESETe pomáha so sociálnymi médiami pobočkám a partnerom od Singapuru po Spojené štáty.
Peter Zeman, ESET Online Advertising Specialist
Peter sa venuje Google AdWords od roku 2010, kedy začal pracovať v európskej centrále spoločnosti Google v Dubline. V roku 2013 prešiel do ESET-u a momentálne vedie globálny online marketingový tím spravujúci kampane na AdWords, Facebooku a SEO.
Prihlasovací formulár:
Kapacita tréningu je 20 miest, pričom za jednu mimovládnu organizáciu sa môže prihlásiť jeden zamestnanec. V prípade, že tréning nebude plne obsadený, v prihlasovacom formulári je možnosť zaznačiť, aby sme Vás kontaktovali, pokiaľ máte záujem prísť viacerí. Termín prihlasovania je do 25.452018. Účastníci, ktorí sa prihlásia po zaplnení kurzu budú evidovaní ako náhradníci a kontaktovaní iba v prípade, že sa uvoľní miesto. Formulár teda odporúčame v každom prípade vyplniť, často sa stáva, že sa niekto na poslednú chvíľu odhlási.
Pro Bono partner tohto školenia