Do Dobrej siete sa zapojilo už vyše 7600 zákazníkov O2
Cez Dobrú sieť majú zákazníci O2 ešte stále možnosť presvedčiť sa o tom, kde všade na Slovensku si môžu užívať výhody najširšej 4G LTE siete.
Cez Dobrú sieť, geolokačnú súťažnú aktivitu spoločnosti O2, majú zákazníci O2 ešte stále možnosť presvedčiť sa o tom, kde všade na Slovensku si môžu užívať výhody najširšej 4G LTE siete. Tú už od septembra O2 prináša pre viac ako 90 % populácie Slovenska. Súťažiaci získavajú stále bezplatné dáta navyše a okrem toho prispejú na dobrú vec – na platformu Dobrá krajina od Nadácie Pontis. Okrem nich však odteraz budú po označení v dosiaľ neoznačených obciach zaradení aj do súťaže o 3 nové iPhone X.
Dobrá sieť sa od svojho štartu začiatkom novembra teší veľkej obľube zákazníkov. „Doposiaľ sa do Dobrej siete zapojilo 7691 súťažiacich, pričom v počte súťažných checknutí vedie Bratislava-Ružinov s počtom 277. Rozdali sme viac ako 8800 kódov na bezplatné dáta navyše. Najvýchodnejšou označenou obcou je zatiaľ Ulič, najzápadnejšou Vysoká pri Morave, najsevernejšou Oravská Polhora a najjužnejšou Radvaň nad Dunajom, čiže skutočne sa nám darí zapájať celé územie Slovenska,“ prezradila nám hovorkyňa O2 Tereza Molnár.
Od 1. decembra Dobrá sieť prechádza pre súťažiacich veľmi atraktívnymi zmenami. Okrem dát navyše bude každý súťažiaci po označení v doposiaľ neoznačenej obci zaradený do súťaže o 3 nové iPhone X.
„Veríme, že sa nám takouto atraktívnou výhrou podarí Slovensko rozhýbať a motivovať aj ku kratším cestám a výletom do neoznačených obcí, ktorých je v súčasnosti vyše 500. Šanca na výhru nového iPhone X je teda skutočne veľmi veľká a ako bonus prispejeme aj k spoznávaniu krás našej krajiny,“ dodáva Tereza Molnár.
Dobrá sieť venuje aj naďalej 50 centov za každé súťažné checknutie na dobrú vec, konkrétne na podporu vzdelávania v rámci projektu Generácia 3.0 na platforme Dobrá krajina, ktorá je aktivitou Nadácie Pontis.
Pre zapojenie sa do súťaže je potrebné si zapnúť mobilné dáta a povoliť geolokáciu pre stránku www.dobrasiet.o2.sk. Po označení aktuálnej polohy zákazníkovi príde SMS s kódom na dáta navyše, ktoré si môže uplatniť. Ak zákazník pravidelne dáta nevyužíva, má možnosť zažiadať o štartovací balíček dát.