Pivovary Topvar vydali brožúru udržateľného podnikania
Spoločnosť zverejnila, ako sa jej v uplynulom roku darilo v rôznych oblastiach zodpovedného podnikania.
Súčasťou stratégie spoločnosti Pivovary Topvar je zodpovedné podnikanie, pri ktorom sa zameriava na oblasti ako rast a rozvoj dodávateľsko-odberateľského reťazca, podpora zodpovednej konzumácie, zaistenie zdrojov vody, znižovanie uhlíkovej stopy či udržateľné využívanie pôdy. Spoločnosť vydala svoju prvú brožúru udržateľného podnikania, kde zverejnila, ako sa jej v uplynulom roku v týchto oblastiach darilo.
„Teší nás, že široká verejnosť v domovskom regióne vníma prítomnosť pivovaru Šariš nielen ako výrobcu skvelého piva a zamestnávateľa, ale aj ako spoločnosť, ktorej záleží na kvalite života ľudí a tiež prostredia, v ktorom žijú. Snažíme sa, aby platilo: kde sa pivo varí, tam sa dobre darí,“ uviedla Drahomíra Mandíková, riaditeľka firemných vzťahov a komunikácie.
Spoločnosť od roku 2010 znížila spotrebu vody o 26,1 % na súčasnú úroveň 2,74 hl vody na výrobu 1 hl piva, čo je údaj európskej špičky. Takmer 10 000 ľudí bolo preškolených ohľadom kvality piva, čapovania a obsluhy a 12 projektom prerozdelil pivovar Šariš sumu 16 000 eur s cieľom podporiť oblasť zamestnanosti a rozvoja turizmu v Prešovskom kraji v rámci programu Šariš ľuďom.
Brožúru udržateľného podnikania spoločnosti Pivovary Topvar nájdete na stránke www.pivovarytopvar.sk.