Leto v zodpovedných firmách
Členovia Business Leaders Forum v lete organizovali zamestnanecké teambuildingy aj tábory pre deti.
Deti zamestnancov T-Systems Slovakia si užili letný tábor
Deväťdesiat detí zamestnancov T-Systems Slovakia spoznávalo počas troch turnusov históriu Košíc, navštívilo zákulisie bábkového divadla, učilo sa tancovať hip-hop s najlepšou tanečnou skupinou široko ďaleko či zažilo dobrodružstvo v krásnej jaskyni Zlá diera. Na konci tábora nechýbala návšteva priamo v sídle spoločnosti. Tam sa im o program postarali dobrovoľníci z radov zamestnancov a prehliadka končila stretnutím s rodičmi.
Bayer: Máme život v krvi
Spoločnosť Bayer už tradične podporuje letné rekreačno-rehabilitačné tábory pre hemofilické deti, ktoré organizuje Slovenské hemofilické združenie. Dlhoročným partnerom Bayeru v rámci obsahovej náplne HEMO-táborov je všestranný umelec Daniel Hevier. Tento rok sa počas svojej návštevy tábora na horskej chate Bartoška neďaleko Turčianskych Teplíc zameral na muzikálne a spevácke nadanie hemofilických detí. Výsledkom je HEMO-hymna a aj natočenie videoklipu k piesni „Máme život v krvi“.
Skanska pre zamestnancov
Toto leto pripravila spoločnosť Skanska pre svojich zamestnancov už ôsmy ročník Tradičného Letného dňa Skanska. Na jazere v Novákoch sa stretlo okolo 250 zamestnancov Skanska spolu s rodinami a deťmi, zo Slovenska i z Čiech. Preteky na dračích lodiach preverili súdržnosť jednotlivých pracovných kolektívov i tímového ducha, následne si mohli zasúťažiť i rodinné tímy. Pre deti boli pripravené kreatívne tvorivé dielne a športové súťaže pre všetkých. Nechýbali zaujímavé ceny pre víťazov a deň bol ukončený opäť tradične – obľúbenou Letnou poštou – vypustením prianí detí do sveta.
Zmrzlina v Embracu
Tím Spoločenskej zodpovednosti Embraco Slovakia spríjemnil svojim kolegom jeden augustový deň zmrzlinou vyrobenou vďaka kompresoru značky Embraco.
„Všetci svojou troškou denne prispievame k výrobe kompresorov, no možno nám ani nenapadne, že nebyť tej čiernej lesklej vecičky, ťažko by sme si dali nejakú zmrzlinu či chladený nápoj. Chceli sme preto kolegov prekvapiť a potešiť výsledkom aj ich každodennej práce,“ komentovala Emília Gondeková z oddelenia Brandingu, Komunikácie a Spoločenskej zodpovednosti.
Zdroj: členovia BLF