Zefektívnite mediálnu komunikáciu a PR stratégiu pre OZ Ulita
Pomôžte analyzovať existujúce mediálne výstupy v záujme zlepšenia mediálnej komunikácie.
O organizácii
Občianske združenie Ulita prevádzkuje Komunitné centrum na sídlisku Kopčany, kde je žije veľa rodín v zlej sociálnej a finančnej situácií, a kde chýbajú dostupné voľnočasové a poradenské služby. Pri svojich aktivitách sa zameriava na deti a mladých ľudí vo veku od 6 do 20 rokov. Patrí medzi ne napríklad pravidelné doučovanie, psychologická poradňa, terénna sociálna práca na sídlisku, športové turnaje a iné komunitné aktivity. Ulita rozvíja zručnosti detí a mládeže, snaží sa znižovať dopady sociálneho vylúčenia a predchádzať takým javom ako závislosť na omamných látkach či násilie.
Dobrovoľnícke zadanie
Dobrovoľník, resp. tím dobrovoľníkov pomôže občianskemu združeniu Ulita analyzovať doterajšie mediálne výstupy z hľadiska ich dopadu a navrhnúť možnosti zlepšenia mediálnej komunikácie a PR stratégie. Nová stratégia má prezentovať Ulitu tak, aby nepodporovala existujúce stereotypy, vytvárala pozitívnejší obraz, ale zároveň nebagatelizovala problémy a náročné situácie, ktorým ľudia zo sídliska Kopčany čelia.
Rozsah práce
cca 8 hodín (dve 2- hodinové konzultácie, na ktorých sa zúčastnia 2-3 pracovníčky OZ Ulita a cca 4 hodiny na analýzu existujúcich mediálnych výstupov).
Partner
Ulita
Miesto realizácie
Kopčianska 90, 851 01 Bratislava
Termín
dohodou