Cena za zodpovednú kampaň
Za výnimočný prístup na trhu
Ocenenie Cena za zodpovednú kampaň je zamerané na firemné kampane, ktoré otvárajú pálčivé témy, ktoré spoločnosťou rezonujú. Reagujú na vysokú polarizáciu spoločnosti, krízu dôvery a rozpad spoločenskej súdržnosti, prispievajú k scitlivovaniu spoločnosti v zásadných témach a zvyšovaniu jej zodpovednosti. Prostredníctvom kampane sa firma snaží spájať ľudí naprieč rôznymi názorovými bublinami. Ide o kampaň, ktorá má vzdelávací charakter a objasňuje témy, ktoré nie sú popularizované. Myšlienka kampane by mohla byť inšpiráciou a vzorom pre celé svoje okolie, nielen cieľovú skupinu. Hodnotí sa pôsobenie kampane na lokálny trh. Nezávislá komisia v tejto kategórii hodnotí:
-
- aktuálnosť – reakcia na aktuálny problém rezonujúci spoločnosťou
- reálne výsledky, dopad na cieľovú skupinu, prípadne celospoločenský dopad – kampaň vyvoláva v spoločnosti akciu
- inšpiratívnosť
-
prepojenie s hodnotovým nastavením firmy
Oceňujeme projekty s inovatívnym potenciálom, merateľnými cieľmi a dosiahnutými výsledkami, prepojenie projektu s činnosťou firmy a jej celkovou stratégiou, dlhodobú udržateľnosť projektu a do akej miery firma do projektu zapája svojich partnerov (zamestnanectvo, zákazníkov a zákazníčky, dodávateľov a akcionárov).
Podľa platných pravidiel súťaže, budú akceptované len nominácie prostredníctvom online formulára (dole nižšie).